Articles

THE LIONS REPUBLIC ENTERTAINMENT REACHES 48,000 LIONS!! CONGRATS TO ALL OF US



what's going on ladies and gentlemen this is Brad Bishop reporting to y'all from the Lions Republic so I woke up this morning and we had surpassed 48,000 lions look look there's I was I was messaged by somebody yesterday and forman me that I was being the channel was being talked about and many conservative forums and and and people that are out there doing the same thing that I am and and you know I'm very blind and naive to a lot of you know who's out there you know I've only met like three people in the YouTube deal that's doing what I'm doing and that's a the the American Joe show that's the angry Republican and drop it like it's Scott which is actually a gun channel cuz I just jump on here I do my thing and then I go to work I gonna work so I don't get much time to communicate within the community other than delivered to the masses what we do here on the channel I want to say a sincere thank you for all of you who who like and support the Lions Republic I love every single one of you and and for all of y'all who who do your contributions and and and support and sharing and everything I wanted to say I love you all very very much for taking this channel and taking me under your wing and just rocking and rolling when it comes to what we're all doing and fighting for in this country and that and that is waking as many people up as we can I'm learning as stuff starts getting worse people are gonna have a hard time wrapping their head around around a lot of stuff and and you know what I'm willing to take on that task you know I'll probably be questioned and all that kind of goodness but I don't have time for questioning all I can do is just give you and put it out there and then people can do and take it as they please research it as they please do whatever you need to do if I got you looking up stuff and research and stuff and diving into stuff then bottom line I did my I did my job I did my job but to reach over 48,000 lions we started this channel in January and here we are at 48 thousand subscribers within just these months alone I I'm very excited and and I want to thank a lot of people also want to truly thank Dave at puppet string news he is he is my right arm in regards to bringing this this this channel to life in general he's actually one of the main ones that I have chosen to select as people that I like to report from and most importantly just think oh I think I think every single one of you I guess we're going for 49 now on our way to 50 so we got a lot of lovin I want to release this morning and and get rocking and rolling this train don't stop and it will not stop at all so I love every single one of y'all man thank you all for your support thank y'all for allowing the help in the lines republic hit 48,000 lions and i love y'all man i'm gonna see y'all on the next one bye bye

27
Comments
  • ROAARR! WHOOP WHOOP. you're right its gonna get really ugly but you are gonna help us all as we help you through this…..together we are strong. πŸ™πŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸ•―

  • CONGRATULATIONS Brad, You Are A PATRIOT, Your Taken Care of As ALL PATRIOTS Are & POTUS Knows WHO YOU ALL ARE.!! You Are Truly Awesome & bring a Great ENERGY To the BOARDS.! Keep up the Great Work.! πŸ˜‡πŸ˜˜

  • Need to look at Jason bermus black conservative patriot BCP and weepingangel2 just informed and patriot hour Jamie dlux

  • I like how you keep us informed
    I'm a Naturalized USA citizen.
    KEEP UP THE GOOD WORK!!!
    #MEGA2020
    #WALKAWAY
    #KAG2020
    #WWG1WWA

  • I have seen your name on 2 different you tub shows. Have also shared! I realize your time is limited but there is a channel you might want to check out. That is Operation Freedom. Particular show is with Mary Fanning & Alan Jones. It has to do with nuke In Jacksonville Fl. Obummer & Killery signed Iraq to contract on nuclear missiles close to LARGE NAVY BASE THAT HOLDS OUR SUBS. US still under contract

  • Am sharing the love !! Am on a mission for a 100 K Buck naked baby lol Am bumping into other Lion's and we are proud of our pride !! πŸ™πŸ’•σΎ“¦πŸ’•

  • Marfoogle news had us Lions mentioned all over his chat. He is a little over 100,000 YT subscribers. Rock on Lions

  • Congrats Brad. Great work bu you and Dave at Puppet String News. The truthful content and your style in delivering that content are what drive this channel. Thanks for all you do. God bless you, God bless America, and God bless our beloved Pres Donald J Trump. And God watch over the Great Republic of the Lions, we ask in your son, Jesus' name. Amen.

  • I've been lurking in other conservative channels dropping your channel name hopin more will come over hope it helps out brother, God bless.

  • JUST DONT GO GETTING BIGHEADED ! REMEMBER WE THE LION'S MAKE YOUR CHANNEL ROAR SOOOOO ALWAYS REMEMBER THAT

  • Way to go Brad! I also like Jericho green and Kevin's Corner. Awesome conservative news with much hilarity. πŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸ‘ŠπŸ’₯

  • Woo hoo Let’s go Lions Republic πŸ‘πŸ‘πŸ‘β™₯️β™₯️β™₯️ πŸ‡ΊπŸ‡Έ πŸ‡ΊπŸ‡Έ πŸ‡ΊπŸ‡Έ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *